Skip to main content
Domov
Področja:

Misija: osredotočenost na kupca

 

V sodelovanju z DMS (Društvom za Marketing Slovenije), se je Pristop odločil, da letošnjo raziskavo Mind Wide Open posveti raziskovanju kako slovenska podjetja zasledujejo osredotočenost na kupca in s katerimi izzivi se v procesu soočajo. Spomladi 2017 izvedena raziskava med 112 slovenskimi marketinškimi direktorji je razkrila presenetljive rezultate.

Preberite več

Nova EU »Data Privacy« regulativa: priložnost ali nevarnost?

 

Ali je nova EU “Data Privacy” regulativa glede obdelave osebnih podatkov priložnost ali nevarnost? Kateri so potrebni ukrepi, da potencialno nevarnost spremenite v poslovno priložnost?

Preberite več

Postavitev kupca v središče in izboljšanje učinkovitosti trženjske funkcije

 

Identificirana področja izboljšav so naši stranki povečala interno in eksterno učinkovitost, ugled trženja znotraj organizacije ter postavila kupca v središče njegovih aktivnosti.

Preberite več

Izboljšanje interne komunikacije in porabe virov z zapiranjem identificiranih vrzeli v procesih

 

Stranki, ki pokriva globalno mrežo prodaje znotraj farmacevtske industrije, smo identificirali vrzeli v komercialnih procesih in pripravili ukrepe za izboljšave, katerih posledica je bila izboljšana komunikacija in manjša poraba virov

Preberite več

Želite izvedeti več?

V kolikor vas zanimajo priložnosti, ki jih ponuja napredna uporaba podatkov, ali pa vam digital spreminja način poslovanja, ste na pravem mestu.
info@indigo-pristop.si 00386 (0)1 2391 200