Skip to main content
Domov

Priprava optimalne prodajne strategije na podlagi podrobne analize trga in identifikaciji ICT ekosistema

 

S projektom smo naročniku izčrpno predstavili B2B ICT trg v Sloveniji. Osredotočili smo se na segmente malih, srednjih in velikih podjetji ter javnega sektorja. Z analizo smo identificirali ključne deležnike znotraj ICT panoge in postavili osnovo za pripravo prodajne strategije.

Izziv

  • Znotraj analize smo pregledali relevantne baze podatkov, ki so nam omogočale analizo trga. Na podlagi identificiranih deležnikov znotraj ICT B2B ekosistema smo pripravili primerjalno analizo in matriko. S stranko smo se morali uskladiti in poenotiti glede metodologije ocene trgov po posameznih stebrih ICT, saj v tistem trenutku ni bilo na voljo nikakršne relevantne analize tega trga.

Pristop

  • Na začetku smo pripravili grob pregled trga, pri čemer smo pregledali podjetja v panogi, njihove prihodke, število zaposlenih in ostale ključne podatke. 
  • Na podlagi  podatkov o prihodkih, deležu ICT stroškov v prihodkih in strukture prodaje posameznih skupin storitev, smo ocenili velikost trga ICT B2B storitev po posamezni panogi.
  • Pripravili smo analize posameznih segmentov storitev in opredelili kriterije, na podlagi katerih smo igralce na trgu klasificirali in jih kasneje prioritizirali glede na strateške cilje znotraj ICT B2B segmenta.

Rezultat

  • Na podlagi pripravljenih raziskav in analiz smo stranki pripravili pregled ICT B2B trga in ključnih deležnikov, kar je stranki omogočalo pripravo strategije nastopa na trgu in identifikacijo ključnih igralcev. Stranka je z našo pomočjo pridobila vpogled v velikosti trgov po posameznem stebru storitev in na podlagi tega pripravila poslovni načrt ter pričakovane prihodke s strani ICT B2B storitev.



PODOBNI PROJEKTI

Želite izvedeti več?

V kolikor vas zanimajo priložnosti, ki jih ponuja napredna uporaba podatkov, ali pa vam digital spreminja način poslovanja, ste na pravem mestu.
info@indigo-pristop.si 00386 (0)1 2391 200