Skip to main content
Domov

Postavitev kupca v središče in izboljšanje učinkovitosti trženjske funkcije

 

Identificirana področja izboljšav so naši stranki povečala interno in eksterno učinkovitost, ugled trženja znotraj organizacije ter postavila kupca v središče njegovih aktivnosti.

Izziv

  • Vodilni ponudnik energetske oskrbe v državi je želel ovrednotiti trenutno trženjsko funkcijo in opredeliti ključne priložnosti za izboljšave trženjske funkcije z največjim poslovnim učinkom.

Pristop

  • Kvalitativno analizo upravljanja trženjske funkcije: Indigo je pripravil kvalitativno vrednotenje po 4 dimenzijah BSC in primerjavo z najboljšimi praksami.  
  • Opredelitev ključnih izboljšav: Indigo je opredelil glavne vrzeli med poslovno strategijo skupine ter obstoječo trženjsko strategijo. Pripravili smo prioritizacijo opredeljenih izboljšav po področjih glede na poslovni učinek.

Rezultat projekta

  • Stranka je uspešno implementirala predvideni akcijski načrt za zapiranje vrzeli med poslovno strategijo skupine in obstoječo trženjsko strategijo, povečala učinkovitost oddelka in njegov ugled znotraj organizacije.



PODOBNI PROJEKTI

Želite izvedeti več?

V kolikor vas zanimajo priložnosti, ki jih ponuja napredna uporaba podatkov, ali pa vam digital spreminja način poslovanja, ste na pravem mestu.
info@indigo-pristop.si 00386 (0)1 2391 200