Skip to main content
Domov

MWO 2017: Zazrite se v sedanjost marketinga in postanite h kupcem usmerjeno podjetje

 

Svetovalno podjetje Pristop bo v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije letos že četrto leto zapored preverilo stanje marketinga v Sloveniji. Raziskave Mind Wide Open (MWO) že četrto leto zapored identificirajo ključne trende znotraj marketinga ter izpostavijo najboljše trženjske prakse v regiji.

Svetovalno podjetje Pristop bo v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije letos že četrto leto zapored preverilo stanje marketinga v Sloveniji. Raziskave Mind Wide Open (MWO) že četrto leto zapored identificirajo ključne trende znotraj marketinga ter izpostavijo najboljše trženjske prakse v regiji. Tematike raziskav se vsakoletno prilagajajo, rdeča nit za snovalce raziskave pa je že od samega začetka, kako podjetja razumejo in se prilagajajo potrebam ter značilnostim svojih kupcev.

MWO 2014

V letu 2014 je MWO raziskava pod naslovom Budnica slovenskemu marketingu pokazala, da podjetja, sodelujoča v raziskavi, še vedno dvomijo v moč digitalnega marketinga in le izjemoma prisluhnejo svojim kupcem.

MWO

MWO 2015

Tudi raziskava MWO 2015, ki se je osredotočala na prakse medorganizacijskega marketinga, je pokazala, da razumevanje kupcev v B2B podjetjih še vedno v precejšnji meri poteka nesistematično, neredno in ne temelji na dostopnih podatkih.

MWO

MWO 2016

Pozitivne premike in optimistične ugotovitve pa je moč najti znotraj raziskave MWO 2016, ki je pokazala, da podjetja že ocenjujejo strategijo osredotočenosti na kupca kot izjemno pomembno taktiko za zasledovanje svojih poslovnih ciljev. Imajo jasno vizijo o ustvarjanju optimalne kupčeve izkušnje preko vseh kanalov ter prepoznavajo pomen tehnoloških rešitev za zagotavljanje le-te.

MWO

Če so predhodne raziskave preverjale, na kakšni stopnji osredotočenosti na kupca, se podjetja v regiji nahajajo, pa se bo raziskava MWO 2017 osredotočala na načine, ki jih podjetja ubirajo, da bi postala h kupcem usmerjena podjetja. Ključni poudarki letošnje raziskave bodo predvsem na uporabi podatkov o kupcu in marketinških tehnologij znotraj te poti.

Premierno bomo raziskavo predstavili na 22. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu, kjer bomo poleg izsledkov raziskave razkrili tudi najbolj učinkovit pristop, ki mu morajo podjetja slediti znotraj potovanja do osredotočenosti na kupca. Če bi radi ugotovili kaj morate storiti, da bi postali na kupca osredotočena organizacija, ne zamudite naše predstavitve.

 

Vabimo vas tudi, da si na spodnjih povezavah ogledate poročila preteklih raziskav Mind Wide Open.

MWO 2014

MWO 2015

MWO 2016

 

Z raziskavo Mind Wide Open 2017 počasi zaključujemo in vas prijazno opozarjamo na še zadnjo priložnost za sodelovanje. Spletna anketa je dostopna tu



PODOBNI PROJEKTI

Želite izvedeti več?

V kolikor vas zanimajo priložnosti, ki jih ponuja napredna uporaba podatkov, ali pa vam digital spreminja način poslovanja, ste na pravem mestu.
info@indigo-pristop.si 00386 (0)1 2391 200